måndag 21 januari 2013

Strandhäng

En picnic som inte blev som vi tänkte. Den skulle för det första varit ute i skogen, och det skulle vara lite småkallt (sådär som hela sommaren 2012 var...). Men det fanns ingen grillplats där vi var först så vi åkte till stranden istället. Som var helt ljuvlig. Nästan folktom, blåsig men varmt i luften och framförallt i vattnet. Vi hade inga badkläder men med upprullade byxben (eller inga byxor alls...) gick det bra att leka i vattenbrynet. Förutom jag då som sprang runt med kameran och hittade vinklar. Efter leken var det mys och gos på filten... härlig utflykt som jag kommer minnas länge.


Den här layouten är nog den första på länge som jag gjorde utan att vara med i någon utmaning eller tävling. Jag blir glad när kreativiteten bara rinner till sådär och jag har tiden att förverkliga idén också.

Men jag har i helgen även gjort ett alster för Sirap-i-Paris. Här kommer att smakprov, för att se hela får du gärna besöka bloggen.


Tack för titten! Hoppas jag inte väckte sommarlängtan nu (det fick jag sjäv nämligen...åh, hav och strand och ljuva värme - kom snart!).

Inga kommentarer: