fredag 4 januari 2013

Amelies kort och massa nyårsalster

Svensk scrapbookings nyårsutmaning är i full gång och jag ligger hyfsat till tidsmässigt (tänkte försöka hinna med alla utmaningar, då de var roliga och passade mig och min stil). Här kommer de jag hunnit med hittills, så det blir mest bilder och inte så mycket skrivet om var och en i det här inlägget. Håll till godo :-)

Kort efter skiss i mixed-media-stil. Har även lekt med min julklapp - en digital skärmaskin. Den låter som ett tröskverk och är lite läskig men oj så rolig. Grattis Amelie i efterskott!

Härliga foton på femåringen när han spexar med en leksaksgitarr. Har länge velat göra ngt av bilderna. Övrigt material kommer från kitet jag vann från Canada. Många fina grejjer. Stjärnorna skar jag ut med skärmaskinen.

Layout efter skiss, utmaning nr 1. Gillar de här såpbubblebilderna från iphonen mycket, de är vår för mig :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så fint och jag blir glad av det! Amelittan