torsdag 12 september 2013

Trio i sommarkort

När jag hade lite pysselsvacka i sommar så "tvingade" jag mig ändå att skapa. Det blev några anspråkslösa, men söta och somriga kort. De är gjorda av ett kit som jag vann i påskas i en tävling. Egentligen inte min stil, men kitet var väldigt väl ihop-komponerat med papper och dekorationer så jag tyckte ändå jag lyckades göra det "mitt".



Jag har dekorerat alla kort lite inuti också. Det brukar jag inte göra, men det är en sån grej som man ska testa för att få igång kreativiteten - alltså gör något du inte brukar. Det funkade bra och jag ska tänka på det när helst jag får en svacka, att ibland är det bara att köra igång och låta händerna jobba så blir det skapat ändå :)

Imorgon är det dags för Fruarna Liljas scrapträff i Lilla Edet. Jag har packat absurdt mycket, så jag har alla förutsättningar att få till något.

Ha en fin helg, och gärna kreativ!

Inga kommentarer: