fredag 19 april 2013

Tårtan

Hurra - äntligen har jag kommit igång med mixed-media-skapandet igen! Det var ett tag sen jag gjorde en tavla men nu lossnade det och jag är så himla nöjd. Det var återigen Scrap-perras veckoutmaning som satt igång kreativiteten - tack så mycket :) (länken går till veckoutmaning v 16 där även mitt alster för utmaningen v 15 finns presenterad).

Temat är firande och inspirationsbilden en tårta så jag jag byggde upp en gräddig trevånings-skapelse i modeling paste. De olika lagren har för mig viktiga, livsviktiga, ord/ämnen och bottenlagret handlar om att njuta av det goda i livet. Mitt i ångrade jag mig lite, skulle kanske stått enjoy the sweet life, men men... det är bra som det är. Ser att bilden är lite mörk, ska försöka fixa den imorgon och fota i bättre ljus*Uppdaterat med bättre foton!






 
Hoppas ni gillar den! Trevlig helg //Niina

3 kommentarer:

Stephi sa...

så snyggt

Mia KL sa...

Snygg tårta och kul att du kunde få igång lite inspiration med vår veckans skiss. Tack för ditt bidrag.

Ulrika sa...

Åh vilken smaskig tårta! Jättesnyggt!