onsdag 13 maj 2015

Sagan om ringen

Hej hopp! Jag har faktiskt ett gäng alster som jag skapat de senaste veckorna. Men jag tänker inte visa alla på en gång ^^ Idag visar jag en layout som jag gjort till Hobbyworlds månadsutmaning som är en skissutmaning. Så här ser skissen ut:


Bilden är från Hobbyworlds blogg, skissen är gjort av Therese


Och här kommer min tolkning:


 
 
Jag har gjort den i storlek 9 x12 inches för att den ska passa i mitt album för året. Även om bilden är från när vi gifte oss 2011 så berättar jag om hur jag tappade bort min ring två år efter bröllopet och nu här om veckan köpte en ny likadan för jag saknade den så :-)
 
Lite kul kom jag på efter att jag gjort den klar att skissen har cirklar (ringar) och jag har använt ett foto med ringar...



4 kommentarer:

Malin ~ Lillpiga sa...

Mycket snygg LO! Vad trist dock att du tappade din originalring. :(

Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

Mvh Malin

Tesa sa...

Vilken fin LO du gjort. Gillar den massor. Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.
Kram Tesa

HelenTh sa...

Wow vad snygg layout!
Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.
Mvh Helén

Jeanette Wallén sa...

Vilken härlig LO! Jag älskar pappret med molnen på - mums!!

Tack för att du är med i Hobbyworlds majutmaning!

/ Jeanette - Tettiz