fredag 26 juni 2015

Lite alster jag pysslat med de senaste veckorna...

Håller på som och funderar hur jag ska göra med den här bloggen nu när jag har ett fast uppdrag för Design in papers. Så produktiv är jag inte att jag spottar ur mig flera grejjer i veckan (inte så länge jag har bäbis i huset i alla fall). Har lekt lite med tanken att lägga upp mina Project Life-sidor här... men har inte bestämt mig hur jag gör med det. Måste i så fall komma på ett enkelt sätt, till exempel att fota med mobilen och inte redigera fotona så mycket, det tar alldeles för mycket tid.

Tills jag hittat ett bra flow så får det bli lite som det blir. Nu tänkte jag visa det som jag gjort för DiP de senaste veckorna, även om det blir lite "gammal skåpmat" över det :) En layout med Amy Tangering-material och Lawn Fawns ballonger, samt en etikett och fyra kort med Lawn Fawn material.



 

  

Inga kommentarer: