söndag 19 april 2015

Triangeltema efter skiss

Nu har jag äntligen gjort en layout med My Mind's Eye serien Market street till mitt mellanbarn (de två andra har jag visat tidigare i bloggen). Denna är gjort till En liten butik i Mörrums aprilutmaning, som är en skissutmaning. Så här ser skissen ut:

Bild från bloggen En liten butik i Mörrum


Svår tycker jag, och det brukar ju betyda lika delar frustration och nöje :) Trianglar är en lite ovanlig form att jobba med för mig, men jag är väldigt nöjd med resultatet.

 
 
Fotona är från stranden förra året. Önska mig lycka till i tävlingen och tack för titten!

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Jag förstår att du blev nöjd, det blev grymt fint. Jätte härliga somriga färger.

Hanna-Marie sa...

den blev ju jättefin! och tack för att du ville haka på utmaningen :-)