söndag 21 september 2014

Lovely baby bump

Denna, min förmodade sista graviditet, gjorde jag något jag är väldigt glad för. Jag tog gravidfoton hos en riktig fotograf. Väldigt spontant och enkelt, men det blev jättefina bilder som jag uppskattar mycket. Här har jag scrappat min favorit och gått all-in på rosa och feminina papper + decos. Det mesta, om inte allt, är märket Dear Lizzy. Det blir som inte att jag använder sånt så mycket, fast jag är väldigt förtjust i rosa. Så jag passar på helt enkelt :)

Som skiss har jag använt Maries fina tävlingsskiss hos Cili in papers. Det var länge sedan jag tävlade, och länge sedan jag vann något så jag håller verkligen tummarna nu för det vore kul med lite extra sporre och uppmuntran i skapandet.



Den stora chip-boardtexten Lovely har jag länge kliat mig i huvudet över.
Trodde aldrig det skulle bli av att använda den, men här blev den ju klockren :)

Nu har jag också äntligen framkallat bilder på min ljuvliga bäbis så se upp - snart blir det mer sockersöta alster i bloggen! Kram tills dess // Niina

1 kommentar:

Sockergrynet sa...

Åh vilken underbar layout! Tack för ditt fina bidrag! Lycka till i tävlingen! <3