söndag 19 februari 2012

Scrapbooklayout som jag tävlar med

Faktiskt väldigt bra motivation för mig att delta i pyssel/scrapbooking-tävlingar. Det blir en extra sporre att det finns deadline och framförallt priser att vinna! :-) Man är väl gamer...
Här kommer en layout som jag tävlar med i Svensk scrapbookings februariutmaning:


Fotot är från Mickels två-årskalas då min bror lånade honom sina glasögon och vi helt plötsligt hade en liten Harry Potter look-alike. Håll tummarna för mig att jag vinner!

2 kommentarer:

Aja sa...

Vilken känsla du har, jättevackert! Visst är det bra med deadlines och uppdrag. Känner att bara det att ha en blogg får en att ha lite mer driv, typ behöver sy färdigt denna så jag kan skriva ett inlägg om det.

Elina sa...

Åh så snyggt! Känns verkligen Studio Calico som jag har för mig att du nämnde att du gillade. Jag älskar att du har skrivit rubriken med snöre.