söndag 29 januari 2012

Tänker mer än gör

Nej jag ska inte ge upp bloggandet när jag precis börjat! Men jag har inte fått skapat så mycket som jag önskat. Huvudet är fullt av ideer men kroppen är för trött för att dra igång något. Jag har dessutom letat febrilt efter en bit papper som jag tror att jag har. Det gör mig så fruktansvärt irriterad. Lådorna väller över av allt möjligt och medan jag letar så hittar jag annat som jag glömt jag har - men inte det jag letar efter. Och jag kanske har slängt det, men varför skulle jag göra det när jag sparar precis _allt_ annat?! Frustration!

(Jag har faktiskt gjort ett kort idag... glömde bort det. Det var lite för enkelt och snabbt för att kommas ihåg kanske. Ska få tummen ur och fota och lägga upp...alldeles strax).
Sådär, fotat med mobilen. Blev ju ingen höjdare.
Kortet är till en blivande femåring, "discokalas" på fredag.

2 kommentarer:

Aja sa...

Du är duktig med dina kort du! Du behöver ju inte vänta med att pysselblogga tills du har gjort något för då kan man ju få vänta ganska länge med tanke på hur segt det kan vara att få tid att pyssla. Det finns ju inspiration till pyssel som man kan roa andra med att lägga upp också. Skulle uppskatta länkar till inspirationssidor och inköp av pysselgrejer etc. Go girl, tappa inte sugen!

Niina sa...

<3 Du är så klok och bra!